Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Challenge 1,2,3 Starter : arnedebouvere

2 plaatsers

Ga naar beneden

Challenge 1,2,3 Starter : arnedebouvere Empty Challenge 1,2,3 Starter : arnedebouvere

Bericht  arnedebouvere vr jul 08, 2011 10:33 pm

Over mijn familie vertel ik niet veel , buiten dat hij zéér groot is . Geschiedenis ... Ik ben graag mysterieus , dat maakt me specialer . Cool Mijn verleden ... Ik ben een ervaren trainer in hart en nieren , maar een nieuwe start maken is altijd leuk (dit doe ik de laatste tijd regelmatig in Pokémon Games) . Mijn personage is zeer nieuwsgierig en staat open voor nieuwe dingen . Hij is dol op pizza , en zijn favoriete Pokémon is Gengar . Ik heb een zeer grote hekel aan insecten , dus houd insect-Pokémon uit mijn buurt . Mijn personage is ook rap gefrustreerd , maar zeer aardig en beleefd . Ik kan af en toe ook wel eens raar doen . Mijn hobby's zijn Pokémon (duh!) , computer , en videogames .

P.S : Ik kon dit niet als reactie zetten omdat het topic gesloten was ...

arnedebouvere
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1,2,3 Starter : arnedebouvere Empty Re: Challenge 1,2,3 Starter : arnedebouvere

Bericht  Admon za jul 09, 2011 1:54 am

arnedebouvere schreef:P.S : Ik kon dit niet als reactie zetten omdat het topic gesloten was ...
Geen nood, ondertussen staat in de handleiding 'Hoe speel je deze RPG?' waarom dat is. Daarin vind je ook meer over het spelen van de Challenges.

Eerst heb je een personage, en dus een profiel voor dat personage, nodig, zie 'Hoe begin je deze RPG?'. Deze post kun je natuurlijk al gebruiken in dat profiel. Smile
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum