Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc

2 plaatsers

Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  Empty Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc

Bericht  Roos do jul 14, 2011 5:23 am

Roos schonk de professor een vriendelijke glimlach. “Ik.. wel…-” Ze fronste lichtjes, niet zeker wetend hoe ze zichzelf het beste voor zou kunnen stellen. Ze was niet bepaald het meest spraakzame persoon ter wereld, als ze eerlijk was. “Mijn naam is Roos, Roos Blanc. Ik kom uit Accumula Town, waar ik bij mijn ouders woon. En een irritant broertje.” Roos snoof zachtjes, terwijl ze probeerde te bedenken wat ze vervolgens zou moeten zeggen. Haarzelf voorstellen was ook al iets waar ze slecht in was. “Wel, mijn lievelings pokémon soort is Elektrisch. Nee, wacht. Vuur. Vuur is mijn lievenlings type, bij nader in zien,” zei ze vrolijk. “Vroeger hadden we thuis een Growlithe. Jenks heette hij. Ah, ik wou dat we hem nu nog hadden… Hij was altijd zo lief.” Roos liet een zachte zucht horen. Jenks was een fijn huisdier geweest. Nee, hij was meer dan dat. Hij was haar vriend. Was. Meer niet. “Ik ben benieuwd welke pokémon ik krijg,” zei Roos, half vragend, half wetend dat de professor toch niets los zou laten. Nee, ze zou waarschijnlijk pas te weten krijgen welke pokémon voor haar bestemd waren als ze de pokémon daadwerkelijk zag. Niet dat het haar veel uitmaakte. Het ging er om dat ze er een kreeg, nietwaar? “Wel, ik ben benieuwd.”
Roos
Roos
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 14-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc

Bericht  Admon do jul 14, 2011 6:27 am

Woorden: 219
-------------
"Hm," liet Professor Juniper horen, bedachtzaam, weg starend van Roos, wat best nogal vreemd moest overkomen. Een diepe, wel doordachte zucht ging een langgerekte "Nouuu..." vooraf. "... Jij lijkt me wel iemand met karakter, en die het ook zoekt in de mensen en Pokémon rondom haar", merkte ze op, met de wijsvinger omhoog. "En, meid, karaktervolle Pokémon heb ik voor je klaar." Opnieuw staarde de professor wat weg om er langs de zijkant van haar mond mompelend aan toe te voegen: "Het ene karakter wordt wel al meer gewaardeerd dan het andere, maar goed." Met een zwaai van haar labojas dook ze een tas in om drie Poké Balls tevoorschijn te halen.

A) Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  200 Misdreavus ♀ Lvl 5

OF

B) Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  209 Snubbull ♀ Lvl 5

OF

C) Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  594 Alomomola ♂ Lvl 5

"Een Vuur-Pokémon kan ik je niet schenken, maar wie weet zit er wel een nieuwe Jenks tussen?" vroeg Juniper goedhartig.
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc

Bericht  Roos do jul 14, 2011 7:05 am

“Hmn.. ik..” Nadenkend keek Roos naar de drie pokémon. De Ghost pokémon, Misdreavus. Schattig, dat zou je haar op zijn minst kunnen noemen. De tweede pokémon was een Snubbull, die haar nieuwsgierig in zich op scheen te nemen. De derde pokémon was een water pokémon, Alomomola, die nog het meest leek op een roze hart met vinnen. “Ik wil…” Ja, welke wilde ze? “Ik wil Snubbull als mijn pokémon,” besloot ze. Ze grijnsde breed naar het roze gekleurde hondje. Een nieuwe Jenks, hè? Het idee verleidelijk, maar ze was zich er van bewust dat zoiets nooit zou gebeuren. Jenks was onvervangbaar. Nee, haar nieuwe pokémon zou totaal anders zijn. Iets dat zo verschrikkelijk anders zou zijn dan ze gewend was, dat het een uitdaging zou zijn om zelfs maar aan de pokémon gewend te raken. En welke pokémon was daar meer geschikt voor dan een Snubbull? Grijnzend keek ze naar de pokémon, die haar enkel sceptisch aankeek. De Snubbull was gewoon perfect. “Ik noem je.. Kyomei,” besloot ze.
Roos
Roos
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 14-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc

Bericht  Admon do jul 14, 2011 7:16 am

"Wat een prachtige naam! Kyomei..." De professor liet de naam even door haar gedachten stromen en dan weer wegdrijven. "Kyomei, een mooie naam voor een Pokémon die te vaak geen kans krijgt omwille van wat de meesten uiterlijk 'lelijk' noemen", besloot ze, met een snuifje boosheid in haar stem en lijf. Professor Juniper schudde het van haar af. "Bijna vergeten, maar Misdreavus had dit bij haar. Je mag het hebben, jij schrikt er vast niet van terug" glimlachte ze.

1 Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  Live-caster2 Xtransceiver
1 Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  Bag_Spell_Tag_Sprite Spell Tag
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc  Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Roos Blanc

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum