Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1,2, 3 Starter! Zane

3 plaatsers

Ga naar beneden

1,2, 3 Starter! Zane Empty 1,2, 3 Starter! Zane

Bericht  Zane za jul 16, 2011 12:24 am

Zane liep over het pad richting het laboratorium. Hij had alles ingepakt wat hij nodig had voor zijn reis in zijn rugzak. Hij had zijn beste outfit uitgekozen om te dragen op zijn eerste dag om een pokémon grootheid te worden. Zijn outfit was voornamelijk blauw en wit. De twee kleuren die hij het vaakst droeg. Daarnaast was het de kleur zwart die hem het beste stond. Hij beschouwde het voor het gemak maar als kleuren. Hij zag nu het grote laboratorium. Toch ging Zane niet sneller lopen. Eenmaal bij het laboratorium klopte hij op de deur. Kort wachtte hij. Maar Zane was nogal ongeduldig. Dus duwde hij de deur meteen open. "Hallo?!" Riep hij terwijl hij door de deur opening liep. Hij gooide daarna de deur dicht. Deze vloog met een klap dicht. Dit ging absoluut niet per ongeluk. Zane wilde namelijk duidelijk maken dat hij er was! "Ik kom hier voor mijn starter pokémon." Riep Zane luidt en duidelijk. Tenslotte kon hij niet wachten om op reis te gaan. Hier bereidde hij zich al zijn hele leven voor, om de beste trainer ter wereld te worden. Makkelijker gezegd dan gedaan had Zane zich voorgenomen. Maar dankzij, en dit vond hijzelf, zijn grote intelligentie en vooruitdenkend vermogen moest hij de meeste gevechten kunnen winnen. Zijn discipline zou handig zijn bij de trainingen om de pokémons tot ware vechtmachines te maken. Nu bleef Zane afwachtte...

Zane
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 16-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1,2, 3 Starter! Zane Empty Re: 1,2, 3 Starter! Zane

Bericht  Frozy za jul 16, 2011 6:27 pm

Woorden: 238
-------------
Er kwam iemand aangesneld, en zei tegen Zane:
"Sorry dat ik je liet wachten. Ik ben Proffessor Juniper. Je zegt dat je voor je starter Pokémon komt?
Zo ja, dan ben je hier op het juiste moment, want ik heb hele goede Pokémon waar je uit kunt kiezen.
Als je gekozen hebt, kun je de Pokémon een bijnaam geven en krijg je ook nog een verrasing. Dus hier zijn de Pokémon:"

A)1,2, 3 Starter! Zane Spr_5b_290Nincada Lv. 5
B)1,2, 3 Starter! Zane Spr_5b_453_mCroagunk Lv. 5
C)1,2, 3 Starter! Zane 443Gible Lv. 5
Frozy
Frozy
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Icirrus city

http://frozyfakemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

1,2, 3 Starter! Zane Empty Re: 1,2, 3 Starter! Zane

Bericht  Zane zo jul 17, 2011 4:02 am

"Drie uitstekende pokémon."Mompelde Zane, hij woog hun voordelen af tegen hun delen. Maar de keuze was makkelijk en snel gemaakt."Ik pak die mannetjes Gible. Het is een zeldzame sterke pokémon, zo een kans kan ik natuurlijk niet laten liggen." Zei Zane met een grijns. "Dus wat is de verassing? Ik neem aan dat het iets is wat ik goed kan gebruiken voor mijn beginnende reis."Vroeg Zane daaraan aan de professor. Terwijl hij Gible beter bekeek. Hij vond het een mooi en sterk exemplaar. Het was een goed begin voor de reis.

Zane
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 16-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1,2, 3 Starter! Zane Empty Re: 1,2, 3 Starter! Zane

Bericht  humok173 zo jul 17, 2011 5:48 am

Professor Juniper zei tegen Zane: "Ah, je hebt een goede keuze gemaakt! Jij en Gible worden vast beste maatjes! En de verassing die je nog zou krijgen is deze 1,2, 3 Starter! Zane Bag_Haban_Berry_SpriteHaban Berry, die Gible bij zich had! Ik hoop dat jullie samen veel plezier zullen hebben!"
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-07-11
Woonplaats : Castelia City

http://thenestoffaemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

1,2, 3 Starter! Zane Empty Re: 1,2, 3 Starter! Zane

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum