Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf

2 plaatsers

Ga naar beneden

 CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf Empty CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf

Bericht  Jimmy vr jul 15, 2011 2:39 am

CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf



Jimmy kwam aan gefietst hij had een stukje gefietst. Hij reed de stad in “Welkom“ stond er op een groot bord hij stopte bij een kruising.’eeeeh… Pokemon center? Nee. De winkels? Nee… ooh daar het Lab. Ik moet hier dus rechts. Hij stapte weer op zijn fiets en reed weer verder hij reed verder en verder steeds harder totdat hij voor een groot gebouw stond ‘Pokemon Lab’. Hier moet het zijn dus. En hij stapte van zijn fiets en zette die toen in een rek zette. Hij stapte richting het gebouw af toen krijg hij een rilling hij ging nu zijn eerste pokemon op halen welke zal het zijn. Hij vond het best wel spannend, maar hij stapte het gebouw verder in en zag een vrouw “Hallo, U moet de professor zijn. Ik Ben Jimmy Leaf . Kom uit Castelia City, ik heb een rustig karakter en kan goed met de pokemon van mijn ouders om die hebben zelf een Raichu en een Keckleon dit zijn erg leuke pokemon . al ben ik zelf meer van de vuur en gras pokemon. Ik heb dus 1 vader 1 moeder en 2 zusjes die zijn 9 en 11. maar ik kan soms echt een drift kikker zijn maar met pokemon ben ik altijd rustig en zachtaardig van mij hoeven ze niet tot het einde worden getraind ik wil er gewoon mee plezier hebben en ze op een beter niveau brengen en ze in conditie houden. Ik hoop dat u pokemons voor mij heeft die daar aan kunnen voldoen.” Jimmy keek de Professor rustig aan en wachte op haar antwoord
Jimmy
Jimmy
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 15-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

 CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf Empty Re: CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf

Bericht  Frozy vr jul 15, 2011 2:59 am

Woorden: 266
--------------
"Wel wel, zo te zien heb jij al ervaring met Pokémon.
Dat is goed ook, want deze drie Pokémon houden wel van wat aandacht.
Ik heb geen vuur-Pokémon vandaag, en ook geen Raichu of Kleckleon, maar deze vind je vast leuk.
Als je er een gekozen hebt mag je hem een bijnaam geven, en daarna heb ik ook nog een verrasing voor je.
Dus dit zijn ze:
A) CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf 190Aipom lv. 5
B) CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf 543Venipede lv. 5
C) CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf 412Burmy lv.5
Frozy
Frozy
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Icirrus city

http://frozyfakemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

 CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf Empty Re: CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf

Bericht  Jimmy vr jul 15, 2011 3:23 am

"Wow een Venipede" Sprak Jimmy die wou hij ook wel graag hebben. "Ik Kies De Venipede. en jij had het over een verassing dat klinkt erg leuk ik hou van verassingen." en hij keek de Proffesor aan met een heel vaag gezicht zoals (What a Face) wat zou het kado zijn en welk geslacht zou de pokemon zijn
Jimmy
Jimmy
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 15-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

 CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf Empty Re: CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf

Bericht  Frozy vr jul 15, 2011 3:37 am

"Nou, als je het wilt weten, de Venipede is een jongen. En deze spullen krijg je van mij:"
1 CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf Bag_Xtransceiver-m_SpriteXtransceiver
3  CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf Bag_Cheri_Berry_SpriteCheri berry

"Deze Cheri Berries zijn erg pittig, maar jou Venipede is er verzot op!
Deze Berries zijn ook heel handig tegen Paralysis."

"Verder veel succes met de reis, Jimmy Leaf!"
Frozy
Frozy
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Icirrus city

http://frozyfakemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

 CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf Empty Re: CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Jimmy leaf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum