Challenge De ruwe Bouwvakker; Humok Tripping
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Challenge De ruwe Bouwvakker; Humok Tripping
Humok kwam in Accumula Town, en zei tegen Snoopy en Girafarig; "Nou, we zijn Accumula Town! We gaan eerst even naar het Pokécenter om daar uit te rusten, en we kunnen wel even de omgeving bekijken!"
Ze kwamen in het Pokécenter, bleven daar een half-uurtje, en gingen weer weg.
Toen ze buiten kwamen, hoorden ze een Oude man om hulp roepen!
Hij liep er naar toe, en vroeg wat er was.
De Oude man zei paniekerig tegen Humok: "Help! Help! Die Timburr is een podium aan het bouwen, en loopt me ongelofelijk in de weg!"
Humok zei: "Waar wil uw dan gaan doen?"
De man zei: "Ik wil hier gaan Picknicken met mijn vrouw, alleen door die Timburr kan dat niet meer!"
Humok zei tegen de man: "Waarom gaat uw dan niet ergens anders Picknicken? Route 1 is erg mooi!"
De man zei: "Ik en mijn Vrouw picknicken altijd hiér! Nu kan dat nit meer door die stomme Timburr!"
Humok werd Boos, en zei tegen de man: "Meneer, uw gaat ergens anders Picknicken, en wel nu!"
De man werd bang, en zei: "Oké, Oké, ik ga al!"
Humok zei tegen de rest van alle bezoekers: "Jullie moeten ook allemaal weg gaan, er is hier niks te zien!"
Humok dacht even na, en zei tegen zichzelf: "Wat heb ik gedaan! Ik heb alle mensen weg gejaagd!"
En hij ging zitten...
Ze kwamen in het Pokécenter, bleven daar een half-uurtje, en gingen weer weg.
Toen ze buiten kwamen, hoorden ze een Oude man om hulp roepen!
Hij liep er naar toe, en vroeg wat er was.
De Oude man zei paniekerig tegen Humok: "Help! Help! Die Timburr is een podium aan het bouwen, en loopt me ongelofelijk in de weg!"
Humok zei: "Waar wil uw dan gaan doen?"
De man zei: "Ik wil hier gaan Picknicken met mijn vrouw, alleen door die Timburr kan dat niet meer!"
Humok zei tegen de man: "Waarom gaat uw dan niet ergens anders Picknicken? Route 1 is erg mooi!"
De man zei: "Ik en mijn Vrouw picknicken altijd hiér! Nu kan dat nit meer door die stomme Timburr!"
Humok werd Boos, en zei tegen de man: "Meneer, uw gaat ergens anders Picknicken, en wel nu!"
De man werd bang, en zei: "Oké, Oké, ik ga al!"
Humok zei tegen de rest van alle bezoekers: "Jullie moeten ook allemaal weg gaan, er is hier niks te zien!"
Humok dacht even na, en zei tegen zichzelf: "Wat heb ik gedaan! Ik heb alle mensen weg gejaagd!"
En hij ging zitten...
Soortgelijke onderwerpen
» CHALLENGE De ruwe bouwvakker
» Challenge 1,2,3 Starter Humok Tripping
» Challenge Met een pokedex in de hand Humok Tripping
» Challenge de assistent's assisent Humok Tripping
» Challenge Trip's verloren Camera Humok Tripping
» Challenge 1,2,3 Starter Humok Tripping
» Challenge Met een pokedex in de hand Humok Tripping
» Challenge de assistent's assisent Humok Tripping
» Challenge Trip's verloren Camera Humok Tripping
Pagina 1 van 1