Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CHALLENGE Met een Pokédex in de hand... Rena Sonozaki

2 plaatsers

Ga naar beneden

CHALLENGE Met een Pokédex in de hand... Rena Sonozaki Empty CHALLENGE Met een Pokédex in de hand... Rena Sonozaki

Bericht  Rena vr jul 15, 2011 3:05 am

Trots liep Rena met haar Munchlax over het pad dat het dorp uit moest leiden, totdat haar opeens iets te binnen viel. ''Stik,'' mompelde ze, en keek Dai aan die haar met grote ogen aanstaarde. ''Ik heb geen pokédex of pokéballs..'' Dat waren twee belangrijke voorwerpen voor een trainer. De eerste was om de wilde pokémon die je tegenkwam op te zoeken en informatie te ontvangen van het apparaatje. Misschien kon dat nog wel eens helpen bij het vangen van een pokémon. Het tweede was al helemaal efficiënt. Geen pokéball, geen pokémon, dat was simpel. Met een zucht liet ze haar schouders hangen. Normaal gesproken kreeg je die spullen van de professor, maar.. Lekker dan, kon ze teruggaan. Ze draaide zich om en begon weer richting het lab te lopen, met een verwarde Munchlax achter haar aan.
''Euhm.. Hallo?'' Déjàvû. Vragend keek Rena rond, maar kon nergens professor Juniper opmerken. In plaats daarvan zag ze een oudere man staan. Zonder er echt over na te denken liep ze op hem af. ''Ik zou graag een pokédex willen, maar ik vertrok net zonder. Kan ik er alsnog eentje krijgen?'' vroeg ze zo vriendelijk mogelijk. De professor mocht er dan niet zijn, maar hij kon haar net zo goed helpen, toch?
Rena
Rena
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 28

Terug naar boven Ga naar beneden

CHALLENGE Met een Pokédex in de hand... Rena Sonozaki Empty Re: CHALLENGE Met een Pokédex in de hand... Rena Sonozaki

Bericht  humok173 vr jul 15, 2011 4:08 am

De man liep naar Rena toe, en zei tegen haar: "Tuurlijk mag je een Pokédex hebben, jongedame, maar dan moet je wel deze 3 vragen beantwoorden:

1) Wat is de sterkste niet-legendarische vuur Pokémon (alleen stats)
2) Welke Pokémon is de "Neon Pokémon"?
3) Wie is de eerste Gym-leader van Kanto?

Dat waren mijn vragen, ik hoop dat je ze goed beantwoord! Ik ben trouwens de vader van Professor Juniper, Cedric Juniper."
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-07-11

http://thenestoffaemon.weebly.com

CHALLENGE Met een Pokédex in de hand... Rena Sonozaki Empty Re: CHALLENGE Met een Pokédex in de hand... Rena Sonozaki

Bericht  Rena vr jul 15, 2011 4:36 am

Rena fronste licht na het horen van de vragen. Moest ze daar echt antwoord op gaan geven..? Twijfelend beet ze op haar onderlip. Tja, ze wilde natuurlijk wel haar pokédex, maar.. Nee, hij had vast gelijk. Natuurlijk was een Pokédex een slim apparaatje, maar zelf kon je ook heus wat kennis van pokémon bevatten. Godzijdank dat ze tv keek. Goed, eerste vraag. ''De sterkste, niet legendarische vuur-pokémon is Darmanitan, als ik me niet vergis. Lumineon is de neon-pokémon, en Brock is de gymleader van de eerste gym in Kanto,'' antwoordde ze. Over de eerste vraag twijfelde ze nog, maar hopelijk had ze gelijk.
Rena
Rena
Rookie Poster
Rookie Poster

Bericht  humok173 vr jul 15, 2011 4:41 am

Professor Cedric zei tegen Rena: "Hmmm..., je twijfel was niet voor niets, Arcanine, Volcarona en Magmortar zijn sterker dan Darmanitan, maar je zat wel dicht bij..."
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Bericht  humok173 vr jul 15, 2011 4:46 am

"Oeps, ik was helemaal vergeten dat je nog 3 nieuwe vragen moet hebben, dit zijn ze:
1) Wat is de sterkste niet-legendarische Pokémon van allemaal?
2) Wie is de "Sword Blade" Pokémon?
3) Van welke Pokémon is de Franse naam "Akwakwak?"
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Bericht  Rena vr jul 15, 2011 5:40 am

Dus toch vergist. Rena zuchtte onopmerkbaar, maar kreeg nieuwe moed toen ze hoorde dat ze nog een kans kreeg. Hij leek echter geen medelijden met haar te hebben, de vragen waren nog steeds lastig. Hoe moest ze dat in hemelsnaam allemaal weten? Achja, ze kon het nog altijd proberen. Het feit dat ze blond was hield haar niet echt tegen. ''De eerste is Dragonite, geloof ik. De Sword blade pokémon is Bisharp. Over die derde.. Hm.'' Ze fronste, en begon tegelijkertijd na te denken. Ze had niks met frans. Nooit gehad, en dat zal ook nooit gebeuren. Het klonk wel als iets dat op een vogel leek. Wacht, had ze zoiets niet ook op tv gezien? Ah, wat deed de televisie toch wonderen. ''Volgens mij is dat Golduck,'' sprak ze uiteindelijk. Hopelijk had ze nu wel alle vragen goed, ze wilde zo snel mogelijk op pad.
Rena
Rena
Rookie Poster
Rookie Poster

Bericht  humok173 zo jul 17, 2011 5:43 am

Cedric dacht na, en zei tegen Rena: "Helaas, de sterkste niet-legendarische Pokémon is Slaking, maar de rest is goed. Dit zijn de nieuwe vragen:

1) Welke Pokémon is de "Moonlight" Pokémon?
2) Welke Pokémon is de sterkste niet-legendarische Pokémon van het Water-type?
3) Van welke Pokémon is de Duitse naam "Kleinstein"?
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Bericht  Rena zo jul 17, 2011 7:16 am

Rena zuchtte nogmaals. Waarom haat ze juist dat soort vragen fout? Geweldig. Gelukkig kreeg ze nog een derde kans. Deze moest ze gewoon goed hebben. Dat moest gewoon. Helaas voor haar vroeg hij nog een keer iets over de sterkste, niet legendarische pokémon. Tch, dat had zij weer. ''Umbreon is de moonlight-pokémon,'' sprak ze vastbesloten. ''Gyarados is de sterkste, niet-legendarische waterpokémon. En Geodude is het antwoord op de laatste vraag,'' ging ze verder. Ja, nu wist ze het zeker. Als ze het nu fout had, gaf ze het vast en zeker op. Ook al wilde ze die pokédex graag... Als ze het nu fout had moest ze gewoon een andere keer terugkomen. Haar blik gleed even naar Dai, voordat ze hem weer op Cedric richtte. De Munchlax schonk haar een bemoedigende glimlach, waardor ze meer zekerheid kreeg. Dai was dus een goede keus geweest daarnet. Ze kende elkaar amper, maar hij had al vertrouwen in haar. En om eerlijk te zijn, zij had ook wel vertouwen in hem.
Rena
Rena
Rookie Poster
Rookie Poster

Bericht  humok173 zo jul 17, 2011 7:19 am

De Professor, zei tegen Rena: "Het duurde even, maar alledrie de vragen zijn goed! Hier is je Pokédex!"
En cedric ging weer verder werken in het lab.
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: