Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Challenge De assistent's assistent Levy Grande

2 plaatsers

Ga naar beneden

Challenge De assistent's assistent Levy Grande Empty Challenge De assistent's assistent Levy Grande

Bericht  Levy vr jul 15, 2011 1:36 am

Na heel wat training en gevechten in route 1, besloot Levy om terug te keren naar het eerste dorp. Hij had per slot van rekening nog geen een pokéball! Dus kon hij ook niks vangen.. Hij zou er vast wel een paar van de professor mogen krijgen. Ja, dat zou vast wel mogen. Toen Levy aan kwam zag hij dat de professor er niet was, alleen haar assistent. "Uh, hallo..Ik zoek eigenlijk po-" Levy keek naar de assistent. Die was druk bezig met werk. De assistent gaf geen aandacht aan hem. "Hey..kan ik u misschien helpen..??" Levy keek naar de assistent.
Levy
Levy
Normal Poster
Normal Poster

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge De assistent's assistent Levy Grande Empty Re: Challenge De assistent's assistent Levy Grande

Bericht  Frozy vr jul 15, 2011 1:48 am

Woorden: 104.
--------------
"Oh, we hebben bezoek, wat enig."
De assistent keek Levy aan.
"Zou jij mij willen helpen met de formules?
Oh ja, dat vroeg je al.
Nou ja, ik ben erg in de war geraakt door al die stapels papier en..."
De assistent pakt een stapel papier.
"als jij zou kunnen helpen, zou dat erg helpen, eh...
Maar goed; reken de formules uit, en zoek meteen ook nog mijn boodschappen lijstje.
Als het niet lukt, zoek ik wel iets anders voor je."
Frozy
Frozy
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Icirrus city

http://frozyfakemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge De assistent's assistent Levy Grande Empty Re: Challenge De assistent's assistent Levy Grande

Bericht  Levy vr jul 15, 2011 1:56 am

Levy keek rond of hij een boodschappenlijstje kon vinden. Hij zuchtte. Wat was hij nou aan het doen..in plaats van trainen, battlen en reizen was hij een boodschappenlijstje aan het zoeken? En formules aan het uitrekenen. Tja, het moest dan maar. Het waren tenslotte pokéballs, die Levy heel graag zou willen hebben. Opeens zag Levy een briefje liggen. "Het boodschappen lijstje! op een..kast." Levy keek somber naar de hoge kast. "Cranidos kom er maar uit!" Riep Levy. Cranidos kwam uit de pokéball. "Klim op mijn schouders, dan til ik je op..zodat je bij het boodschappenlijstje kan!" Zei levy. Cranidos knikte en hupte op levy's schouders, en pakte het boodschappenlijstje. "Dankje. Dat is 1..nu moet ik nog formules uitrekenen!" Levy keek naar cranidos. "Ik denk niet dat je me daarmee kan helpen.." Zuchtte Levy. Levy zelf wist ook niet zo goed van formules af, maar ja. Hij had er nou eenmaal voor gevraagd. 1 voor 1 begon hij de formules uit te rekenen. "Waar ben ik in beland.." Levy zag allemaal getalletjes voor zich. "Hebt u..niet iets praktischer wat ik kan doen?" Levy keek naar de assistent van de professor. Hopelijk wel, want dit zou op niks eindigen. (Ik probeer te RPGen totdat ik 500 woorden heb voor de 5 pokéballs, oké?)
Levy
Levy
Normal Poster
Normal Poster

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge De assistent's assistent Levy Grande Empty Re: Challenge De assistent's assistent Levy Grande

Bericht  Frozy vr jul 15, 2011 2:09 am

Woorden: 205
-------------
De assistent keek somber naar Levy.
"volgens mij heb ik niks anders dan formules uitrekenen...
... en bedankt voor het boodschappenlijstje.
Je kunt natuurlijk ook nog de formules sorteren...
Maar, als je wilt gaan, mag dat, hoor.
Je hebt al goed genoeg geholpen door dat boodschappenlijstje te vinden.
Dus, als je nog wat wilt helpen mag dat, maar je mag ook gaan,
dan krijg je 3 Pokéballs mee. Aan jou de keus!
Frozy
Frozy
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Icirrus city

http://frozyfakemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge De assistent's assistent Levy Grande Empty Re: Challenge De assistent's assistent Levy Grande

Bericht  Levy vr jul 15, 2011 2:16 am

"Nee ik ga voor de 5 pokéballs" antwoordde Levy zelfverzekerd. "Waar haal ik nou nog 200 woorden vandaan?Hoe zal ik dit aan gaan pakken?" Levy keek naar de formules. Sorteren zou eigenlijk een eitje zijn. Levy pakte de formules een voor een en probeerde ze te sorteren. Het lukte niet echt, en vooral niet toen cranidos ook nog eens de formules door de war haalde. "Ik denk dat ik je beter in je pokéball kan doen, cranidos. Hier kun je je niet echt uitleven." Levy keerde cranidos terug. En hij ging weer verder. "Formules A..nummer 1..ik denk dat ik het al snap." Levy legde alles neer zoals hij dacht dat het goed was. Levy deed nog een dubbelcheck, en riep toen naar de assistent. "Volgens mij liggen ze nu op volgorde hoor!" Levy keek blij naar de assistent. "Ik kon ze helaas niet uitrekenen, daar snap ik niet zoveel van..maar dit is toch vast genoeg, toch?" Vroeg Levy. Levy keek om zich heen. Er was zat werk te doen.., maar niet echt iets waar Levy goed in was. Het was nogal een rommeltje, en er lagen veel dingen niet op hun plek. "Heb ik mijn 5 pokéballs verdiend?" Vroeg hij aan de assistent.
Levy
Levy
Normal Poster
Normal Poster

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge De assistent's assistent Levy Grande Empty Re: Challenge De assistent's assistent Levy Grande

Bericht  Frozy vr jul 15, 2011 2:22 am

Woorden: 202. Totaal: 511
--------------------------
"Hm, ja hoor, je hebt ze verdiend.
Niet veel mensen begrijpen ook maar iets van die formules,
en ik vind het knap dat je die twee uitgerekent hebt.
Hier zijn de Pokéballs, veel plezier ermee!"
Frozy
Frozy
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 13-07-11
Leeftijd : 25
Woonplaats : Icirrus city

http://frozyfakemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge De assistent's assistent Levy Grande Empty Re: Challenge De assistent's assistent Levy Grande

Bericht  Levy vr jul 15, 2011 2:25 am

"Dankje!" Zei Levy blij. Levy keek glunderend naar de pokéballs. "Ik denk dat ik route 1 nu maar ga skippen..je bent tenslotte al level 8, cranidos. En we hebben daar tenslotte al heel wat getraind en gebattled" Levy stopte de pokéball weg en de andere 5 ook. Nu had hij precies 6 pokéballs! Goed genoeg voor 1 heel team. Als hij een pokémon natuurlijk in 1 keer kon vangen. Levy liep weg uit het laboratorium.
Levy
Levy
Normal Poster
Normal Poster

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge De assistent's assistent Levy Grande Empty Re: Challenge De assistent's assistent Levy Grande

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum