Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma!

Ga naar beneden

CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! Empty CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma!

Bericht  Admon wo jul 13, 2011 3:35 am

CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 200px-Black_White_Team_Plasma_Grunts
Titel: Aanhoor, Team Plasma!
Inleiding: Op een podium op het dorpsplein maakt een man in een opzichtig gewaad en met een soort rood ooglapje zijn opkomst. Het logo op zijn kraag wappert ook op vlaggen rondom het podium en het plein, bewaakt door enkele mannen en vrouwen in een bijna middeleeuws uniform.
CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! VSGhetsis
"Mijn naam is Ghetsis. Ik ben hier om Team Plasma te vertegenwoordigen. Vandaag, dames en heren, zou ik het graag met u hebben over de bevrijding van Pokémon.
Ik ben er zeker van dat de meeste onder u ervan overtuigd zijn dat mensen en Pokémon als partners zijn komen samen te leven omdat we dat willen en elkaar nodig hebben. Hoewel... is dat echt de waarheid? Hebt u zich ooit al bedacht dat mogelijks wij mensen... enkel aannemen dat dit de waarheid is?
Pokémon zijn onderdanig aan de zelfzuchtige orders van Trainers... Ze worden ruw behandeld en bevolen wat te doen wanneer ze als onze 'partners' aan het werk gaan... Kan iemand met zekerheid zeggen dat er geen waarheid schuilt in wat ik te vertellen heb?
Nu, dames en heren, Pokémon zijn anders dan mensen. Zij zijn levende wezens die ongekend potentieel bevatten. Zij zijn levende wezens waarvan wij mensen veel te leren hebben. Vertel me, wat is onze verantwoordelijkheid tegenover deze wonderbaarlijke wezens genaamd Pokémon?
Inderdaad! Wij moeten de Pokémon bevrijden! Dan, en enkel dan, zullen mensen en Pokémon ware gelijken zijn. Allen, ik eindig mijn woorden hier vandaag met u te smeken de relatie te beschouwen tussen mensen en Pokémon... en de juiste manier van verdergaan. Wij waarderen oprecht uw aandacht."
CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! Spr_BW_Ghetsis
Na de speech van Ghetsis verschijnt uit het publiek een jongeman, sober gekleed - zeker in vergelijking met de spreker van daarnet - met een glinstering in z'n ogen, deels verborgen door een zwart-grijze pet. Op een eigenaardige, elegante manier schrijdt hij doorheen het volk, terwijl zijn lange, theegroene haren zachtjes op en neer bewegen onder z'n zwart-grijze pet. Hij stelt zich niet aan de luisteraars maar wel aan hun Pokémon voor als N en lijkt een gesprek met hen te voeren. Hij beschuldigt een eigenaar ervan dat zijn Pokémon ongelukkig is en beweert plots in een nijdige toon dat Team Plasma dat niet zou mogen toestaan.
Opdracht:
A) Vertrouw je N niet? Daag hem uit tot een Battle om hem te dwingen de man en de anderen met gerust te laten.
TrainerPokémonBeloningVoorwaarde
CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! NNCHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! Spr_5b_509Purrloin ♂ Level 7700 PD
OF
B) Ben je geïnteresseerd in Team Plasma? Start een gesprek met N.
Voorwaarde: het gewicht op de Balance-schaal van je personage staat meer naar Dark toe. (En dus niet Neutraal of Light!)
DARK CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 101828nhkwmlv1CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 101828nhkwmlv1CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 101828nhkwmlv1CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! Bag_Pok%C3%A9_Balls_pocket_iconCHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 101828nhkwmlv1CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 101828nhkwmlv1CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 101828nhkwmlv1CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 101828nhkwmlv1CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 101828nhkwmlv1CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 101828nhkwmlv1 LIGHT
Beloning:
A) 700 PD +1 CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! Bag_Pok%C3%A9_Balls_pocket_icon Balance
B) 1 CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 40px-Plasma-logo Team Plasma Invitation -1 CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! Bag_Pok%C3%A9_Balls_pocket_icon Balance
Opmerking:
Exclamation In beide gevallen speelt een moderator de rol van N!
Exclamation Na deze Challenge te volbrengen kun je de Challenge 'De ruwe bouwvakker' niet meer aangaan.

CHALLENGE Aanhoor, Team Plasma! 200px-Black_White_N
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum