Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande

3 plaatsers

Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande Empty Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande

Bericht  Levy do jul 14, 2011 10:34 am

Daar was het dan eindelijk! Het begin van Levy zijn reis door Unova! Zenuwachtig liep hij het pokémon lab in. Ineens krimpte Levy helemaal in. Hij had zich niet voorbereid. Wat nou? "I-ik kom voor mijn starter. Ik wil aan een reis beginnen door Unova." Zei hij een beetje stotterend. "Ik zal eerst maar eens wat over mij vertellen..nouja, ik kom uit Nacrene City, waar mijn familie nog steeds woont. Ik heb 1 broertje, en natuurlijk mijn ouders." Zei Levy. "Ik ben van nature een kalm iemand, maar..ik heb zeg maar wat je noemt een 'alter-ego'..". Opeens stopte Levy. "Ik zal maar niks vertellen over dat alter-ego..wie weet wat ze van mij zou gaan denken" dacht hij. Na een korte stilte ging Levy verder met zijn verhaal. "Ik denk dat dit wel genoeg is, als je het mij vraagt." Levy keek de professor aan. "Zo ehh..hoe zit het met die starters.." Levy keek glunderend om zich heen. Wat voor pokemon zou Levy kunnen krijgen? Hij hield wel van dragon of water pokemon, maar dragon pokemon waren wel heel zeldzaam, dus daar zou je vast niet op kunnen tellen. Levy hield ook van grond en vuur pokemon..er waren zoveel pokemon waar Levy van hield! Ondertussen keek Levy de professor met een wanhoop blik aan. Dit was het moment..
Levy
Levy
Normal Poster
Normal Poster

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande

Bericht  humok173 do jul 14, 2011 9:08 pm

Woorden: 226
-------------
"Rustig maar" zei Professor Juniper kalmerend "Het valt wel mee hoor, je eerste Pokémon! Veel trainers komen met wanhoop naar mij toe, maar als de Pokémon hebben, zijn ze zo rustig, dat ik de band gewoon voel! Maar je had het over een alter-ego, hoe is die dan?" Professor Juniper keek even om zich heen, en vond de drie Pokéballs. Ze zei tegen Levy: "Zo, ik heb 3 leuke Pokémon voor je, geen Dragon of Water, maar wel Grass, Rock en Normal:

A) Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande 590 ♂ Lvl 5
OF
B) Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande 408 ♂ Lvl 5
OF
C) Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande 173 ♀ Lvl 5

"Ik hoop dat je kan kiezen, en dat je met degene die je kiest een goede band zult krijgen!"
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-07-11
Woonplaats : Castelia City

http://thenestoffaemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande

Bericht  Levy do jul 14, 2011 9:17 pm

Daar lagen ze! 3 starters kon Levy uit kiezen..zoals gewoonlijk. Foongus, Cranidos en Cleffa. Levy dacht diep na en keek goed naar de 3 pokémon. Wat zou een verstandige keuze zijn? Professor Juniper had ondertussen nog een vraag gesteld over zijn alter-ego, maar dat kwam niet aan bij Levy. Hij was te druk bezig met het kiezen van zijn eerste pokémon. Na lang nadenken begon Levy te glunderen. Hij pakte Cranidos vast en hield hem in de lucht. "Wat zeg je er van? Wil jij mijn starter pokémon zijn?" Vroeg hij aan de cranidos. Cranidos knikte ja. "Dat is geweldig!" riep Levy over-enthousiast. "Duss uhm..wanneer gaan we beginnen? Met onze reis, bedoel ik natuurlijk." Zei hij tegen professor Juniper.
Levy
Levy
Normal Poster
Normal Poster

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande

Bericht  humok173 do jul 14, 2011 9:19 pm

Professor Juniper vroeg aan Levy: "Wil je je Pokémon nog een bijnaam geven?"
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-07-11
Woonplaats : Castelia City

http://thenestoffaemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande

Bericht  Levy do jul 14, 2011 9:22 pm

"Ik hou niet zo van bijnamen voor mijn pokémon. Ik vergeet die toch altijd." Zei Levy tegen de professor. "Nog iets meer??" Levy keek rond.

(Hier kan ik niet lang op reageren xD)
Levy
Levy
Normal Poster
Normal Poster

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : -

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande

Bericht  Admon do jul 14, 2011 9:32 pm

Professor Juniper dacht even na. "Nee," schudde ze, "dat moet het zowat zijn." Ze keerde zich om enkel om zich in een zwaai weer naar Levy te keren. "Behalve deze Tiny Mushroom, die droeg Foongus op zich. Ik zou er niet van eten, maar hij levert vast nog een aardige cent op." De professor streek met haar hand over het hoofd van Cranidos en glimlachte. "Ga nu maar, er ligt jullie een groots avontuur te wachten."

1 Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande Bag_TinyMushroom_Sprite Tiny Mushroom

1 Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande Bag_Xtransceiver-m_Sprite Xtransceiver
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Levy Grande

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum