Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Challenge de assistent's assisent Humok Tripping

2 plaatsers

Ga naar beneden

Challenge de assistent's assisent Humok Tripping Empty Challenge de assistent's assisent Humok Tripping

Bericht  humok173 ma jul 11, 2011 8:36 pm

"Ik zou je wel willen helpen met je werk, ik weet redelijk veel over Pokémon en zijn wereld.
Ik weet bijvoorbeeld dat de Grootste stad in de hele Pokémon-wereld Nimbasa City is, met 239 inwoners, inclusief de 2 stadions.
En dat Chandelure de hoogste Special Attack heeft van alle niet-legendarische Pokémon heeft met een verbluffend maximaal aantal van 427(!) op level 100!
Rampardos heeft de eer van de Attack van Niet-legendarische Pokémon, met als max 471(!!!) op level 100.
Ik weet zelfs de som die word gebruikt bij het vangen van een Pokémon:
(3 x Max. Hp. - 2 x Hp. op het moment) x Catch Rate x Bonus voor de Pokeball
a=------------------------------------------------------------------------------------------ x bonus van de stats
3 x Max. Hp.
Ik hoop dat ik u mag helpen."
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-07-11
Woonplaats : Castelia City

http://thenestoffaemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge de assistent's assisent Humok Tripping Empty Re: Challenge de assistent's assisent Humok Tripping

Bericht  Admon ma jul 11, 2011 9:05 pm

Woorden: 136
____________
Braxton was verbluft. "Wow, jij bent goed met cijfers! En dus vast ook goed met wiskundige formules en zo!" De assistent sprintte naar een bureau beladen met papier, volgeklad met allerlei cijfers en formules, en leek er bijna willekeurig een enorme stapel van op te scheppen om die naar Humok te dragen. Terwijl hij de Trainer benaderde, hoorde je hem vanachter de toren papier zuchten: "Ik heb hier een heleboel ideeën, formules die nog uitgewerkt moeten worden voor labotests, maar ook geklad!" Hij plofte de stapel naast hem neer. "Soms is het gewoon een kwestie van de boel wat te ordenen, meer niet", zei hij eenvoudigweg, maar slaakte daarna wel een diepe zucht. Gehaast keek hij al weer rond zich heen, op zoek naar ander werk. "
____________
[Als je het houdt bij de eerste post, word je dus beloond voor 136 woorden. Als je verder doet, kun je natuurlijk meer verdienen. Je bent vrij om te kiezen.]
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge de assistent's assisent Humok Tripping Empty Re: Challenge de assistent's assisent Humok Tripping

Bericht  humok173 ma jul 11, 2011 9:25 pm

Humok zei tegen Braxton: "Ik zou uw graag willen helpen met uw formules, ik weet bijvoorbeeld die van de schade die een Pokémon tegen die van een andere doet" Humok denkt even na en sprak toen:
((2 x level + 10) Attack )
Schade = (----------------- x ---------- x basis power +2) x Y
( 250 Defense )

Y = STAB x effect (Super, not very) x Critical hit x anders (Items, abilities, enz.) x ( Willekeurig getal tussen 0.85 en 1.00) afgerond naar beneden.

Humok kuchte een beetje en zei toen:
"Ik zal een voorbeeld geven:
Als een level 75 Glaceon deze stats heeft:
HP= 201
Attack= 123
Defense= 163
Zij gebruikt een Ice Fang (Basis power 75) tegen en Garchomp van level 78 met deze stats:
HP: 270
Attack: 210
Defense: 163
Volgens de formule doet Glaceon dan 170 tot 200 schade, niet genoeg om Garchomp uit te schakelen.
Dan krijgt Garchomp een Critical hit met Earthquake (Basis power 100) Hij heeft ook een Earth Plate vast, die Grond aanvallen 20% sterker maakt, dus "Other" is dan 1.2.
Volgens de "Formule zal Garchomp 241 tot 284 schade doen op Glaceon, meer dan genoeg om haar uit te schakelen"
Humok schrijft de Formule op, en zocht nog meer formules om op te lossen.
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-07-11
Woonplaats : Castelia City

http://thenestoffaemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge de assistent's assisent Humok Tripping Empty Re: Challenge de assistent's assisent Humok Tripping

Bericht  Admon ma jul 11, 2011 9:45 pm

Totaal woorden: 345
_________________
Braxton controleerde ernstig de formule om schade te berekenen en zei een beetje tegen zichzelf, van zacht naar luid: "Ja... ja... ja!" Hij vouwde het papier met de formule erop enkele keren en stopte ze weg in z'n jaszak. "Klopt. Even kijken," mompelde de assistent, en terwijl hij, verzonken in gedachten, een aantal formules verfrommelde en achter zich gooide, merkwaardig genoeg bijna elke keer in de rommelmand, raasde hij: "Nee, deze mag weg! Deze ook. Niet relevant. Die zeker. Gevaarlijk! Weg ermee. Onhandig. Wat doet deze alweer? Weg, weg, weg! Hé, hier was die dus gebleven?! En wat doet m'n boodschappenlijstje nou hier?!?"
____________
[Als je het houdt bij de deze posts, word je dus beloond voor 345 woorden. Als je verder doet, kun je natuurlijk meer verdienen. Je bent vrij om te kiezen.]
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge de assistent's assisent Humok Tripping Empty Re: Challenge de assistent's assisent Humok Tripping

Bericht  Admon ma jul 11, 2011 11:52 pm

Braxton streek het boodschappenlijst wat glad en stopte het weg in een andere jaszak. "Nou, kerel, je hebt me goed op weg geholpen," sprak hij Humok aan, "maar nu moet ik dringend verder, want ik heb nog een boel te doen!" Hij schudde de Trainer wild een hand en duwde hem richting de deur van het laboratorium. "M'n mailbox loopt nog over van de berichtjes!" waren de laatste woorden die Humok hoorde terwijl de assistent in een zwaai zich naar een pc begaf.
_________________
[Omdat je ervoor gekozen hebt je naar Route 1 te begeven en een wilde Pokémon te vangen, sluit ik alvast hier het topic. Leuk gedaan, met een heel eigen inval! Smile ]
Totaal woorden: 345
Beloning: 3 Challenge de assistent's assisent Humok Tripping Bag_Pok%C3%A9_Ball_Sprite Poké Balls
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge de assistent's assisent Humok Tripping Empty Re: Challenge de assistent's assisent Humok Tripping

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum