CHALLENGE De assistents assistent Rena Sonozaki

Ga naar beneden

CHALLENGE De assistents assistent Rena Sonozaki

Bericht  Rena op ma jul 18, 2011 4:52 am

Trots keek Rena naar de pokédex in haar hand. Mooi, nu alleen de pokéballs nog. Vlug borg ze het apparaatje op in haar schoudertas, en gebaarde toen naar Dai dat hij haar moest volgen. Cedric ging nu verder aan het werk, dus aan hem kon ze dat niet vragen. Misschien was er iemand anders aanwezig die haar daarmee kon helpen? De Munchlax wees toen op een druk persoon aan een werktafel. ''Dai, het lijkt me niet handig om-'' Voordat ze haar zin kon afmaken liep hij al op de drukke man af. ''Lax~'' riep hij vrolijk, porde zijn slachtoffer, en wees toen naar Rena. Ze rende vlug op haar pokémon af en verontschuldigde zich. ''Sorry, ik wist niet dat hij dit ging doen.'' Haar blik gleed toen over het bureau waar allemaal papieren op lagen. Sommige waren opgestapeld, andere lagen kris kras over de tafel heen verspreid. ''Euhm, kan ik misschien helpen..?'' bood ze uiteindelijk aan. Ze wist niet of ze een nut had voor hem, maar het was in ieder geval beter dan alleen, niet? Daarbij had hij dan vast een last van zijn schouders als ze hem hielp, en ging het een stuk sneller.
Rena
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 22

Profiel bekijken

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: CHALLENGE De assistents assistent Rena Sonozaki

Bericht  humok173 op di jul 19, 2011 3:43 am

De Assistent zei tegen Rena: "Ja, Tuurlijk, Ik kan alle hulp gebruiken! Misschien kan je wat Informatie opzoeken in mijn Encyclopedieën?

Encyclopedieën, of te wel Pokémon-Info Websites:

Bulbapedia
Serebii
Psypokes

Trio ✘
Basic ✘
Beetle ✘
Bolt ✘
Quake ✘
Jet ✘
Freeze ✘
Legend ✘