Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire

2 plaatsers

Ga naar beneden

CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire Empty CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire

Bericht  Diedoos ma jul 18, 2011 4:16 am

Diep zuchtte Lena. Het was zo ver. Langzaam tilde ze haar been op, die ze vervolgens dichter bij de deur weer plaatste. Deze beweging herhaalde ze met haar andere been. Met haar hand drukte ze ondertussen tegen de deur aan, zodat deze langzaam opende. Het was precies zoals ze zich had voorgesteld: Een ruimte met deuren en allemaal mensen in lange witte jassen. Een kleine grijns verscheen op haar gezicht. Dit kon nog leuk worden. Er waren op sommige plekken bordjes opgehangen met ‘STARTERS: Deze kant op.’ Lena nam aan dat ze de bordjes moest volgen om een starter te krijgen, dus dat deed ze maar.

Ze kwam uit in een kamer met één vrouw. Ze had de vrouw wel eens in een tijdschrift gezien. Dit was de professor. Tenminste, dat hoopte ze. Er lagen drie Pokéballs in een vage machine. Lena ging er van uit dat daar haar starter tussen zou liggen. “Ehm.. hallo,” sprak Lena, niet zeker wat ze moest zeggen. Ze had wel begrepen dat ze zich een beetje moest voorstellen. Goed, dan moest dat maar. “Mijn naam is Lena Burntfire.. Ironisch genoeg is mijn favoriete Pokémontype vuur. Ik ben 15 jaar oud, zoals de meesten.. Ehm, ik hoef later geen champion ofzoiets te worden, maar ik wil wel reizen en de gyms zijn een leuke toevoeging voor als ik eens iets te doen wil. Ik wil later namelijk bezig met beeldende vorming. Je weet wel, beeldjes maken, tekenen.. Zoiets.” Pfoe, jezelf beschrijven viel nog niet mee. “Ik wil reizen om meer Pokémon te ontmoeten, want daar put ik mijn inspiratie uit. En ik wil leren om contacten te leggen met mensen, want daar heb ik soms nog wat moeite mee.” Het was niet leuk om zoiets toe te geven, maar het moest maar. Lena hoopte dat dit genoeg was als introductie, en dat ze een Pokémon kreeg die haar kon helpen een totaal nieuwe stijl te ontwikkelen. Want dat was ook iets waarom ze wilde reizen: originaliteit ontwikkelen.
Diedoos
Diedoos
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Nederland. *voelt zich slim*

Terug naar boven Ga naar beneden

CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire Empty Re: CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire

Bericht  humok173 ma jul 18, 2011 4:42 am

De professor glimlachte, en zei tegen Lena: "Nou, de 3 Pokémon die ik voor je heb, zijn zeker goed voor een originele stijl! Ik vind ze alledrie erg leuk, en ik zal hem/haar, welke je ook kiest, missen! Ik heb ook nog een verassing voor je!

CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire 147Dratini Lvl. 5 ♂
CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire 592_fFrillish Lvl. 5 ♀
CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire 296Makuhita Lvl. 5 ♀

Als je je Pokémon een bijnaam wil geven, zeg dat er dan maar bij."
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-07-11
Woonplaats : Castelia City

http://thenestoffaemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire Empty Re: CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire

Bericht  Diedoos ma jul 18, 2011 7:41 am

De professor antwoordde vriendelijk en liet vervolgens drie kerngezonde Pokémon zien. Lena bekeek ze alledrie goed. Dratini, Makuhita en Frillish. Geen vuurtypes, helaas, maar zeker geen slechte Pokémon. "Hmmn.." Ze dacht na. Welke sprak haar het meest aan? Dratini natuurlijk, maar was dit omdat dit een zeldzamere Pokémon was dan de andere twee? Lena durfde haar eigen vraag niet te beantwoorden. Dratini gaf haar gewoon het beste gevoel, en daar ging het om. "Ze zijn alledrie leuk, maar ik denk toch dat mijn keuze Dratini is." Ze grijnsde vriendelijk naar het wezentje. Ja, dit was een goede keuze. Hij moest alleen een naam hebben, iets simpels wat toch bij hem paste.. "Ik wil hem graag Cielo noemen." Lena keek even naar de professor, maar wendde toen haar blik weer af, richting de Dratini. Ze kon het niet laten om de glimlachen. Haar eerste Pokémon werd een Dratini! Wauw!
Diedoos
Diedoos
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Nederland. *voelt zich slim*

Terug naar boven Ga naar beneden

CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire Empty Re: CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire

Bericht  humok173 ma jul 18, 2011 7:54 am

Professor Juniper lachte, en zei tegen Lena: "Ah, ik dacht al dat je Dratini zou kiezen! En Cielo, wat een mooie naam! En ik heb nog wat voor je, Dratini had deze CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire Bag_Dragon_Scale_SpriteDragon Scale vast, hij komt vast nog wel van pas!"
humok173
humok173
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 11-07-11
Woonplaats : Castelia City

http://thenestoffaemon.weebly.com

Terug naar boven Ga naar beneden

CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire Empty Re: CHALLENGE 1, 2, 3 Starter! Lena Burntfire

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum