Pokémon Challenges RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki

2 plaatsers

Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki Empty Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki

Bericht  Rena do jul 14, 2011 9:41 am

''Ik.. Euhm..'' Vaagjes keek Rena naar de grond. Stik, waarom had ze dit niet verwacht? Niet bepaald de slimste zet van haar. Voorstellen was nooit haar sterkste punt geweest, ze wist nooit hoe ze moest beginnen, of wat ze überhaupt moest zeggen. ''Ik heet Rena Sonozaki. Ik kom uit Castelia City, waar ik met mijn moeder woonde. Ik kon het alleen nooit goed met haar vinden, dus was ik altijd buiten te vinden. Daar speelde ik altijd met wat vrienden en pokémon, ik ben niet vies van een beetje modder,'' begon ze uiteindelijk, met een kleine grijns op haar gezicht. Zij was echt iemand die je voor 'tomboy' uit kon maken, ook al zat ze daar niet echt mee. Zolang ze maar plezier had in wat ze deed vond ze het prima, ook al kon haar moeder dat soms verpesten. Bah, waar dacht ze eigenlijk aan? Ze was er nu toch vanaf? Vlug schudde ze al die gedachtes van haar af. ''Ik hou vooral van vuursoort-pokémon, maar in principe maakt het me niet echt uit welke pokémon mij gezelschap houdt,'' sprak ze weer opgewekt. Hopelijk had ze zo duidelijk gemaakt welke pokémonsoort ze het liefste wil. Natuurlijk maakte het haar niet echt veel uit. Het enige waar ze eigenlijk op zat te wachten, was haar eerste, echte pokémon krijgen. Het leek haar geweldig om zelf rond te trekken met je eigen pokémon, en zeker als je er een hechte band mee kon vormen. Afwachtend keek Rena met haar grijs-blauwe ogen naar professor Juniper, benieuwd naar welke pokémon ze zou krijgen.
Rena
Rena
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Derp.

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki

Bericht  Admon do jul 14, 2011 10:14 am

Woorden: 269
-------------
"Vuursoorten", herhaalde Professor Juniper terwijl ze op zoek naar iets leek. "Weet je, je bent vandaag de 2e trainer met als lievelingstype Fire." Ze leek gevonden te hebben wat ze zocht, want ze greep een tas en haalde er 3 Poké Balls uit. "En ook jou moet ik teleurstellen... vuursoorten heb ik momenteel niet." Ze haalde haar schouders op. "Maar..." vervolgde de professor met haar wijsvinger in de lucht om wat komen ging kracht bij te zetten, "Ik heb voor jou wél twee Pokémon uit Kanto. En je zou er nog van opkijken hoe weinig dat dat gebeurt." Juniper neusde even in de tas. "Aha, en d' er is ook nog een extraatje voor jou. Maar kies er eerst maar eentje lekker uit".

A) Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki 090Shellder ♀ Lvl 5

OF

B) Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki 446 Munchlax ♂

OF

C) Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki 056 Mankey ♀ Lvl 5
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki

Bericht  Rena do jul 14, 2011 10:34 am

Nieuwsgierig staarde Rena de professor aan. Ze was echt benieuwd! Uiteindelijk kwamen de drie pokémon tevoorschijn waar ze uit mocht kiezen. Er stonden inderdaad twee pokémon uit Kanto voor haar neus, en eentje uit Hoenn. Vreemd, ze had niet verwacht dat ze zulke pokémon te zien kreeg, In Unova had ze die in ieder geval niet zo vaak gezien. Wel op televisie, natuurlijk. Ze fronste even en dacht na. De pokémon leken haar allemaal interessant, maar degene die haar het meest aansprak was de Mucnhlax, alhoewel ze niet kon uitleggen waarom. ''Ik wil graag de Munchlax als mijn starter,'' sprak ze toen vastberaden. De Munchlax keek haar opgewekt aan. Ze grinnikte naar hem, nadat ze plots een ingeving had gekregen voor zijn naam. ''Ik bedoel; ik wil graag Dai als mijn starter.'' Ze grijnsde breed naar de Munchlax, die hetzelfde naar haar deed. Vervolgens keek Rena weer naar de professor, aangezien deze haar had verteld dat ze nog een extraatje voor haar had.
Rena
Rena
Rookie Poster
Rookie Poster

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 14-07-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Derp.

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki

Bericht  Admon do jul 14, 2011 9:16 pm

Professor Juniper glunderde. "Die zou schattigerd ik stiekem ook kiezen, maar", waarna ze naar voren leunde om er fluisterend aan toe te voegen, "dat mag ik natuurlijk niet zeggen." Daarna ging ze opnieuw plechtig rechtop staan. "En als extraatje, zoals beloofd, deze Berries die Mankey binnendroeg" Maar", vroeg ze zichzelf bedachtzaam af, "dat mag ik misschien ook niet zeggen."

1 Xtransceiver Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki Live-caster2
3 Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki Bag_Payapa_Berry_Sprite Papaya Berry
Admon
Admon
Admin
Admin

Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 29-06-11

https://pkmrpg.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki Empty Re: Challenge 1, 2, 3 Starter! Rena Sonozaki

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum